29 Aralık 2010 Çarşamba

Al Kırıntılarını " Çektir Git "

B*k böcüğünü attım kalbimden bütün kırıntılarıyla beraber.
Geçen gün mesajlaştığımız da hissettim bunu.
Normalde konuşsun diye kıçımı yırtardım.
Bu kez öyle olmadı.
Bu kez o susunca sustum.
Konuşsun diye hiç çabalamadım.

Kalbimi havalandırıyorum şimdi.
Bögg çok kötü kokutmuş burayı " Bok Böcüüüğüü " !
Yeni gelenler olur belki. Kötü kokuyu çıkarmak lazım (:

Hem ben galiba birinden gerçekten hoşlanıyorum.
Daha öncede bahsetmiştim. Ona daa Some diyelim :) 
Konuşuyoruz.
İlk mesajı ben atmam o atsın diye bekliyorum.
Çok takıntılıyımdır bu konuda .)
Hafif cool olmak lazım .)
Yalnız bu cool takılmak çok zor iş.
Allah cool takılcam diye kıçını yırtanlara yardım etsin
Neyse fazla bi gelişme yok.
Çok umutlu da değilim..

zamaannla görücez :) !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder