2 Ocak 2011 Pazar



-Yeni yıl bizlere kutlu olsn .)
Oturup burada yılbaşında şunu yaptım bunu yaptım falan diye zırvalamayacağım.
Neden mi ?
Birincisi: Hiç bişey yapmadım.
İkincisi: Yapmış olsaydım da anlatmak için çok geç bi tarih zaten. -

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~






 Ben çok şıp sevdi biri olduğumu söylemek için yazıyorum bu yazıyı.

Evet ben çok şıp sevdi biriyim.
Şıp diye seviverdim bi çok kişiyi, sonra şıp diye unutup, tekrar şıp diye sevdim birilerini.
Şuan birinden hoşlanıyorum.
Sorun şu ki ben hoşlandığım kişiye aşık olmuşum, kırk yıllık sevgilimmiş gibi davranıyorum.
Hayır ona öyle yavşak yavşak konuşmuyorum tabi ki.
Yanlış anlamayın (:
Sadece başkasına bakamam.
Ondan hoşlanıyorsam başkasından hoşlanamam.
Başkasının teklifine evet diyemem.
Onu aldatmak gibi geliyor.
Sonunda ne olduğunu söyleyeyim.
Onlar öyle bakmıyorlar olaya ve yavşağın biriyle çıkmaya başlıyorlar.
Benim çıkmadan asla kullanmam dediğim bütün kelimeleri her mesajda her konuşmada nokta yerine kullanan hatunlarla çıkıyorlar.
Olan bana oluyor.
Bi süre sonra tekrar şıp diye seviyorum.
Sonra yine böyle ortada kalıyorum.
Sanırım yeni yılda değişmem gerekiyor :(
Neden mi ?
1 senedir yalnızım.
1 sene daha yalnız kalmak istemiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder