26 Ocak 2011 Çarşamba

Ben Güzel bi Gün Olur Sanmıştım.



Okulun son haftası okula gidilir mi ?
Gidilmez tabi ki.
Öğrenciliğe ters bi hareket olur.
Ec ile planlar yaptık.
Önce hastaneye gittik bazı sonuçlar için.
Sonra falcı bulduk bi tane ona gittik.
Oturduk iyi güzel.
Kahveler geldi.
Kahveden tiksiniyorum ama fal için içtim.
Abartısız 3 saat bekledik sıra bize gelsin diye.
Ama yok kadın birine bakıyor, bundan sonra sıra sizde diyor, biz de seviniyoruz sıra geldi diye, sonra hoop bi bakıyorsun başkasını getiriyor yanına, ona bakıyor.
Bizim gözümüzün içine baka baka yapıyor bunu !
Ve 1 değil 2 değil baya tekrarladı bunu
Lanet kadın !
Haliyle sinirlendik yani.
Kalktık orada çalışan çocuk " ee fal " dedi cümlesini tamamlamadan Ec " gerek yok kalsın " diye bi hışımla bağırıp aynı hışımla çıktı.
Biraz sinirlidir Ec :)
Ama iyi yaptı.
Sonra eve geldim nete girdim Some ne yapmış bakalım diye face profiline baktım.
Affedersiniz çocuk sıçsa onu bile beğenip yorum yapacak bi kız var, sağ olsun her seferinde moralimi bozmayı beceriyor !
Bugünde bi şeyler yazmış. Some da aylık sms yapınca uzun uzun konuşuruz demiş.
Benim uzun uzun konuşacak bi şey bulamadığım çocukla ne konuşuyor bu ya !
Niye uzun uzun konuşuyorlar.
Konuşmasınlar.
Ben oturup ağladım bunun için.
Yakın davranmasın hiç bi kız ona, istemiyorum.
Tamam saçmalıyor olabilirim, kabul.
Ama bi süre idare edin beni :)
Daha bitmedi.
Annem zorla bizi sinemaya götürüyor.
İstemediğim bi filme.
Babam da istemiyor ama zorla götürüyor.
Nereden çıktı bu sinema aşkı ya !
Ben evde oturmak, pineklemek istiyorum.
Pufff !
Moralim yine bozuk.
Lanet olsun ya.
Hani mutluydum ben ?
He ?
n'olduu birden :( ?
Her şey yine boka mı sarıyor  Oo) ?!
Tanrııımm =/ ! 
Sen beni koru :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder