15 Ocak 2011 Cumartesi

Some ♥ :)

| Rüyamda izleyici sayımın 55 olduğunu gördüm.
Ne alakaysa bilemiyorum artık :)
O yüzden 55. izleyicim benim için değerli olacak şimdiden söyleyeyim dedim şekerim :) | 



Sivilcelerimden kurtulduğum gibi Some'la buluşacağım :)
İkimizde ağırdan satıyoruz kendimizi.
Nasıl başlıcak bu ilişki bilmiyorum :)
Sanırım şöyle olur;
Some: Seninle bi denesek mi Küb ya ? Hani hoşlandığımdan, sevdiğimden falan değil.. İkimizde uzun zamandır yalnızız değişiklik olsun diye ? hı ?
Küb: Hmm.. Yani olabilir.. Mantıklı geliyor bu, deneyelim beybi ya olmazsa ayrılırız n'olcak yani :)

Ya böyle başlar ya da buna yakın bi muhabbetle.
Ya da hiç başlamaz.
Biz çok şeyizz.. umm.. bilmiyorum , çok ağırdan satıyoruz kendimizi.
Ama bakmayın aslında kimseden bi farkımız yok.
İçimiz gidiyor da, belli edemiyoruz.
Daha doğrusu;
içim gidiyor da, belli edemiyorum.

Biz;
Dışı draje kaplı ama içi acı bi maddeyiz :)

2 yorum: