14 Eylül 2010 Salı

ßaşLık yok !!

Çok istiyorum yazmayı buqün.
kötüym, yaşamadığım duyguları yaşadım biraz önce..
Nasıl anlatsam,nerden başlasam bilmiyorum.
Haytımın son 1 senesini tekrarlıcağımı öğrendim biraz önce.
Ne kadar iyi olabilirsem o kadar iyiyim işte.

1o. sınıf sene sonu karneleri aldık. Pek fark yok. Geçen seneki gibi. Yine yazın düzeltilmeyi bekleyen derslerle dolu. Geçen sene nasıl geçtiysem bu senede veririm dersleri gecerm dedim. Güvenim vardı kendime. Sınavlara gittim geldim. Kimisine çalıştım kimisini salladım."Sınıfı geçicem nasılsa" gibi bi tavrım vardı.
Düşündüğüm gibi olmadı biraz önce arkadaşlarımdan biri sınıfta kalanların listesinde adım olduğunu söyledi. O an yaşadığım duyguyu gerçekten anlatamam. Pişmanlık, hayattan kaybolan bi sene, ailenin verdiği emek, yaşayacağı üzüntü, utanç, hayata 1 sene geriden devam etme düşüncesi... Bir sürü bir sürü duygu... Hepsini aynı anda yaşadım.
Sınıfta kalmam beni hırslandırmak yerine pes ettirdi.. Mesleğimden hayatımdan okulumdan nefret ediyorum. Hayata devam etmek istemiyorum !. Çok klasik bi cümle oldu artık biliyorum ama gerçekten hayat çok anlamsız. Boşuna uğraşıyoruz. Ummadığımız bi anda bitecek yada istediğimiz bi anda biz bitiricez. Şimdi okula devam etmek için cesaret toplamak yerine hayata nokta koymak için cesaret toplamaya çalışıyorum. Hiç bi şeyi başaramayan beceriksiz biriyim.. Bu sefer becerebilirsem bu başarının ödülü hayattan defolup gitmek olacak.
Sanırım bunu hak ettim ,)

[belki anlatımım bozuk, belki saçmaladım. bu durumda bu kadar.] 

Boş verin beni.

2 yorum:

  1. Sakın knka sakın !
    Sende 2 götü sıkışıpta şu ölmek istiyorum muhabbetlerine girenlerden olma.Olabilir sınıfta kalabilirsin ki bence düzeltilebilir bu durum geçebilirsin ama yine de bu cümleleri kurma !
    Tamam kaldın diyelim hayatın sonu değil sonuçta hepimize ders oldu böylece pes etmek yerine hırslanman gerekiyo unutma.1 sene sonra meğzun olur yine mesleğini eline alırsın 1 sene yüzünden haaytını yakamazsın !

    YanıtlaSil
  2. saçmalamışım knka bnde ertesi gün okyunca fark ettim :)
    hayata devam 1 sene geriden de olsa (:
    ben çook uzun yaşıyacağım hem çoo..k uzun .D

    YanıtlaSil