24 Eylül 2010 Cuma

~ Senin adın aşќ ! ღ

Tamam !
Bende fark ettim kayıtlarımı okuyunca, sürekli isyan eder modda yazılarım var.
Kabul !
hiç bişeyden mutlu değilmişim gibi gözüküyo.
Öyle değil !
Ben aslında çook mutlu biriyim yüzümden kahkaha eksik olmaz hani.
Ama yazılarım hep mutsuz hep mutsuz.
Yüzümdeki tebessüm yapmacık mı yoksa  ? [höynk] ( 0.o )
Değil tabi ki !
Güldüğüm zaman çok içten gülerim ;)
Aslında kahkahalarımda da azalma var sanki =/
Evet, evet iç dünyamda çöküş var benim. Toplamam lazım kendimi.
Cık, yok beceremiyorum. Bi süre daha mutsuz takılıcağım.
Her şey yoluna girer. Ben de yine herkesi kıskandıran kahkahalarımı atarım elbet.
Of  be çocuk !
Sen çaldın benim gülücüklerimi.
Biraz daha kalsaydın olmaz mıydı ./
Haklısın paŞa'm ! ben istedim yokmuşum gibi davranmanı.. Amaa
Hani bi söz var ya " bi kız aşka inanmıyorum derken aslında hadi beni aşka inandır "demek ister diye
Benimki de o misaldi.
Git ! derken ben sana, kalmak istiyorum demeni bekledim.
Anlamadın.
Suçlu benim, anlamanı bekledim.
Ben gel diyemem artık.
Çok uğraştım seni kazanmak için ama artık gurur ağır basıyor.
Sevginin yetmediği yerdeğim.
Senden bekliyorum ufacık bi adım ?
Biliyorum. Daha çoook beklerim....
En iyisi unutmak.
Getirisi azalan bi aşK bu =/
boşa çabalamak.
Mutluluk yok
Umut yok
Gelecek yok.
Var yok
yok çok =/
Bu yüzden ne yapsam boş..
Seni içimde bitirme çalışmalarına başlamalıyım.
Birisinden hoşlanmalıyım mesela,
Başkasına ilgi duymalıyım,
Hayır dediğim kişilere şans vermeliyim ya da ??
Yok ya !
Sen böyle unutulmazsın ki
İşimiz yine zamana kaldı desene
O da kıytırık bi memur.
işini tam yaptığı görülmedi daha.
of of..
iki ucu b*klu değnek !
Zamaaann zamaann...
Sar beni yakan hayatımın içine sıç*n btün kıytırık yaralarımı :)
iyileştir.
Ya da kader ??
Sen nerdesin.
Zamana muhtaç etme beni, yazıver  вαℓ вö¢üк'м^ü kaderime :)
olsun bitsin.
yada ikinizde s*ktir olun ;)
Sen her türlü yetersin  вαℓ вö¢üк'м.
Var olduğunu bilmek yeter.
Benim olmasan da, Biz olmasakta 
bensizlikte mutlu kal, kıskanmam..


" Hadi Beni Güldür Birazzz, Daha Yolumuz Vaarrr... "

~~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder