19 Eylül 2010 Pazar

çok başkaydı bizim sınıf =( ..

Yiğidi* aldım yanıma çekildik köşemize ben yazıyorum yine..
Üzüntülü olduğumda hep bunu yaparım
Bu beni rahatlatır beni çoğu zaman..
Bugün pek işe yarıyacağını sanmıyorum ama denemeye değer (:

Biraz önce Facebook'da durumuma yapılan yorumlar ağlattı yine beni.
Meğer farkında olmadan ne çok şey yaşamışız.
İnsan gerçekten elindekinin değerini kaybedince anlıyormuş

Durumum : Sınıf tekrarı..
Yapılan yorumlarda bütün sene yaptıklarımız, yaşadıklarımız...

İkizimle** uyurduk bizi sarmayan derslerde. hoca kızınca da ikizime dönüp "ben onun anlattıklarını dinlemek zorunda mıyım ?" derdim. Gülüşürdük. dinlemek zorundaymışım..

Bütün sınıf kız olunca, bakım makyajda olmassa olmazımız oluyor tabi :)
Ayıptır söylemesi kaş alma günlerimiz vardı. Marifetli arkadaşlarımız sırayla alırdı bütün sınıfın kaşını fln :)

Sonra bide avon katalogları..
Parfüm, likit, rimel, ruj, far, bakım kremleri, şampuanlar vs. ne varsa alırdık. Hele ki indirim varsa bütün sınıf aynı ürünü alırdık :) Katalog elden ele gezer, kim ne aldıysa ballandıra ballandıra anlatırdı :) Onları bide öğrenci harçlığıyla ödemeye çalışırdık. Baktık birimiz ödeyemiyor hemen o hafta her gün birimiz evden poğaça börek ne yapabilirse yapar getirirdi, harçlıklar cebe kalırdı.Borçta ödenirdi.



Doğum Günleri :)..
unutulur mu hiç. Sürpriz yapardık bütün doğum günü olanlara. Sürpriz sanırdık ama o kişi hep bilirdi sınıfça para toplanıp kendisine kocaman bi pasta geleceğini ya neyse :)
Doğumdaşım vardı bide benim :) Doğum günümüz hafta sonuna gelince kimse kutlamaz diye cuma günü ben ona o da bana kek alıp kutladık.
Ama tabi ki yanılmışız. Pazartesi günü üzerinde ismimizin yazılı olduğu kocaman bi pasta geldii .d
Bu sefer gerçekten sürpriz olmuştu. Doğum günü gencimizin [çocuğu demiyorum artık :)] bişeye ihtiyacı varsa hediye olarak para toplar alırdık.Pasta yerine yine kek börek :)

Yemek yemek için bahane olmasa da biz yaratırdık.Müdürler bile bıkmıştı artık yasak koydular.Boğazımıza öyle böyle değil baya düşkündük. Koca tepsi baklavayla seneye noktayı koymuştuk. Tabi bu da okul yönetimi açısından baya olay olmuştu ya neyse 1 tabak baklavayla hallettik onuda ;)

Hee bi de ben her sabah gözümdeki makyaj kalıntıları yüzünden köşeye çekilir, "koca arıyor buu !! " diye 3 öğün yediğim azarın sabah öğününü alırdım :)
3-5 erkeğin bulunduğu bi okulda böyle bi azarı yediğinizi düşünün ve okulun ne kadar anormal olduğunu siz tahmin edin

Okula getirdiğimiz redbullar, hint kınalarından yaptığımız dövmeler fln...

voleybol !
Asla anlatmadan geçmem bütün sen oynadık. Bide " lisanslı oyuncuyum ben ! " diye bütün okulun maskarası olurdum .D yerimde belliydi asla kimseye vermezdim :)

ders mi ?
Cık onu hiç yapmadım o yüzden sınıf tekrarı yapıyorum ya zaten :/

Bazı hocaların dersi gırgır şamata geçerdi.
Çok iyi hatırlıyorum tam dersin ortasında 1,2,3 diyip "Bu fasulyaa 7 buçuuk liraaa.. " şarkısını bağıra bağıra söylemiştik. Hocanın şaşkınlık ve korku içindeki surat ifadesi hala gözümün önünde :D
öylede manyaktık hani .D

Sıra arkadaşım ♥
Her gün dolu dolu 1o saat beraberdik. Yetmezdi. Hafta sonu da görüşürdük. beraber derste müzik dinliye dinliye uyurduk. Sıraya 3 taş çizip oynardık. Dertleşirdik. O beni çok iyi anlardı bende onu. bizi tek anlayan yine bizdik..
Yeri geldi o bana ablalık yaptı yeri geldi ben ona annelik..
Her sabah okuLa adımını attığı gibi koştura koştura yanına gidip " kankaaa çok güzel şeyler olduu " der hiç susmaz noktasına kadar anlatırdım.
O bana akıl verirdi. Çok büyüdüm sayende, teşekkürler ♥

ehe.D Servisleri bırakınca her gün son ders saç düzler hatta bazen abartır maşa yapardık .D Eve minibüsle gidicez sonuçta güzel görünmek lazım ;)
O da yetmez hocaları da süslerdik .D

Bide başkanlık olayı var. Bizim sınıfta çok geveze vardı. En başta ben tabi. Büyüyemedik ya hala konuşanlar tahtaya yazılırdı bu yüzden başkan hiç sevilmezdi. En az 5 başkanı tahtından etmişizdir abartısız :D
En son başkan bendim. en iyi başkanda tabii :P
Ah bide Feynur hocamız .d Sınıf öğretmenimizdir kendisi.
Bizim sınıfı o adam etti diyebilirim.
onun bize çocukmuşuz gibi davranmasına bayılırdım .d
"Böyle yaparsanız seneye almam sizi başka hocaya veririm, Ben bile akşam 9'da yatıyorum sizin 12-1'e kadar ne işiniz var, aferim vs. lafları seviyorum sizi ya ♥

Dedikodularımız ♥
ilk haberler hep bende olurdu.
köşemde otururdum dedikodu yapmak isteyen gelirdi yanıma,sınıfın güzin ablası fln da bendim .d
Günlük gazetelerimiz, haftalık dergilerimiz

Aman Allah'm ne çok şey yaşamışız farkında olmadan.
Bu anlattıklarım saçmalıklarımızın yalnızca ufak bi kısmı .d
Bütün sene hiç bişey yaşamadık eğlenemedik diye yakındığımız için kendimi kınıyorum .)
Çok özLücem bizi.
okulun en güzel beyaz melekleri..

*benim ayıcığım olur kendisi,sağda resimde gördüğünüz biz oluyoruz
** sıra arkadaşım her bişeyim olur kendisi..


Cümleler susar kardeşliğimizin yanında . . ♥


..

5 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Evet ben sana ablalık sen bana annelik yapardın böle de devam edicek.Bu senede su gibi akıp gidicek, geçen sene gibi eğlenicez ve sen hiç birinden yoksun kalmıcaksın..Hatta daha şanslısın hem bizle hem şimdiki sınıfınla eğleniceksin..Bak kıskandım şimdi :P Pasta börekleri hiç bi unutmcam özellikle baklavayı.
    Bu arada kim icat ettiyse 3 taşı Allah razı olsun.Bi sürü dersimiz onun sayesinde kaynadı.Övünmek gibi olmasın hepte yenerdim seni.Baya baya güzeldi be knka :)
    He he sölemeyi unutuyodum ! Sende sıra arkadaşının herşeyisin bilmen qerek.. :)

    YanıtlaSil
  3. eskisi gibi "ne yapmaLıyım" diye düşündüğümde yine yönümü gösteren sen olucaksın. Aynı sınıfta ki gibi olmaz ama yanımda olduğunu biliyorum. umarım önümdeki 3 sene su gibi akıp gider...
    bu sınıfla eğlenemem ben, kıskanmana gerek yok yani :)
    Hmm.. 3 taş :) acımadan hep yenerdin, hatrlıyorum :) onu bile çok özlücem.. of kahretsin neden en iyileri hep Cöö sınıfına toplamışlar :(

    YanıtlaSil
  4. Sende o en iyilerin içindesin unutma :)
    3 taşı özleme knka ben her zaman seni yenmeye hazırım çizktiri veriririz sıraya yine sen yine her kazandığında inatla koyu koyu kalın çizgiler çizersin :)
    Evet yanında olmamı istediğin dürece hep yanında olucam :)..

    YanıtlaSil