1 Eylül 2010 Çarşamba

qevezeee .d

Biz insanlar böyleyiz işte yaşadığımız hissettiğimiz şeyleri paylaşmaktan zevk duyuyoruz.. Blogların olmasının sebebide bu sanırım.. 

Karşındaki seni dinlemesede anlatınca rahatlıyorsun mutlu oluyosun..
Sıradan bi günün ardından bitanecik arkadaşımın tavsiyesi üstüne hemen blog açtım .D
ben hiç susmam sürekli anlıtıcak bişeylerim vardır, e haliyle insanların artık benden bıktığını düşünüyorum bundan sonra buraya döküceğim içimi .D üyeliğim falan engellenmez inşallh .d
ben yazmayıda konuşmayı sevdiğim  kadar severim .d qünlüklerim vardır okuma-yazmayı ögrendiğimden beri 3-5 bişeyler yazarm .d gel gör ki benim annemde okumayı çok seviyor..Günlüklerimi hep okumuş bide bana "Kübra canım ya şurda ne yazıyr okuyamadım " die sormaz mı .D
ah anne ah !  yedin bitirdin beni ! ama seviyorum seni be .D neyse ki artık günlük degil bolog'm var..
vay be ! artık günlükleri bile internete tasıdık.. iyi mi kötü mü bilmiyorum ama şimdilik iyi gözüküyo .d tek kötü yanı internet de bnm yazılarım bozuldu .d
onuda düzeltmeye çalısıyorum anlayışığınıza sığınıyorum .)
velhasıl gelelim veda vaktine..
nasıl bitirilir ki bu şimdi .d
bn klasik sözümle bitireyim
sessizce beni dinlediğin için teşekkürler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder