3 Ekim 2010 Pazar

0'nun aşK'ı var ( 0,o )

Perşembe günü bir baktım benim bal böcüğünün kişisel iletisinde " 3o.o9.2o1o " yazıyor :S
Benim surat düştü ama hala takmıyorum modundayım vs.
Facebook'da bekliyorum kızla ilişki yapsınlar da bende baksam, kız nasıl güzel mi ?, kaç yaşında ?, ortak arkadaş var mı varsa onlara soracağım kız nasıl güzel mi diye , huyu nasıl ? nerede okur ? Sonra çakma facebook adresimi ekleyip konuşacağım vs vs.  bi sürü iş
[Bu arada sahte profillerden biri olduğum için utanıyorum, ama lazım oluyor işte .D]
Bekle bekle beklee !!
yok, ilişki falan yok.

3 gün geçti üstünden facebook'a bi girdim :S ne göreyim BaL böcügünün ilişkisi var !
oha !
ama kız fln yok ortada kendi kendine ilişki yapmış.
Msn'den hayırlı olsun dedim gülücükler fln.
İnanıyorsa tabi mutlu olduğuma..
ama iyi oldu  ilişki yapması fln.
Bende boş yere umutlanmam böylece.
kendimi toplamaya karar verdim.
Onunla geçirdiğimiz güzel günleri değil beni ağlattığı, canımı sıktığı vs. günleri düşünüyorum artık.
Mp3'deki duygusal ve onu hatırlatan şarkıları sildim. Hareketli parçalar indirdim onları dinleyip kopuyorum üzüntüm ve o aklıma daha az geliyor artık.
Şaka maka şarkılar çok etkili ,)
Birini unutmak istiyorsanız duygusal şarkıları silmeniz ilk iş olsun  ,)
Neyse bunun gibi yollarla uzaklaştırıyorum onu kendimden.
Onun kötü biri olduğuna inandırmaya çalışıyorum kendimi ve başarmama az kaldı.
Bir gün bloguma onu sevmediğimi unuttuğumu yazacağım yüzümde gülücüklerle :)
Yapacağım bunu inanıyorum.
Daha çok gencim yahu !
o gününü gün ederken ben salya sümük ağlayıp evde kalmış kız triplerine giremem .D
KaraLar bağlayamam, bağlamayacağım !
Ben mutlu olucağıma o kadar eminim ki ~*

olacaak olacaaak .D !



Verdiğin değere,
duyduğun aşk'a,
Kolundaki kıza,
İçindeki sevgine sıçiim !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder