28 Ekim 2010 Perşembe

Sana, sevgiline, sevginize " Tükürem " :D

of of :D Şaka gibi yahu :D
Eski sevdiğim kişilik, şarkı yazıyo, yeni sevgilisine yazdığı bariz belli, bana soruyo nasıl sözler kötü bi yer varsa söyle değiştireyim diye :D 
Suratına tüküresim geldi herifin ama yapamadım :D 
Neyse gayet güzel yazmış, kıskandım hatunu vala :D
Hiç şarkı yapan sevgilim olmadı dicemde adam gibi sevgilim de olmadı zaten :D 
O yüzden susuyorum..


Okul açılalı baya oldu ama ben hala uyku düzenine alışamadım.
Sabah 7'de kalmak öldürüyo beni =/
Neyse ki bugün okul yarım gündü ben gitmedim tabi.
Uykuyla doyduk gibi birbirimize
Aslında cuma da uyumak istiyorum ama kankiştombikimle buluşcaz ,onla da doyalım birbirimize diyorum.Özledim keratayı, burnumda tütüyo pislük :D
Hee bi de bay mankende gelecek tabi onu da unutmayalım. 
Güzel bi gün olur herhalde diye düşünüyorum.. Ec'le kötü bi günümüz olmadı daha çok şükür :D
Ama havada soğuk yahu :S 
Hem ben  yağmurda dışarı çıkmam pek.
Saçım bozuldu, off herkes bana bakıyo (kimsenin yağmurdan beni gördüğü yok tabi .D),
rezil oldum,  ayaklarım ıslandı, sıradan kız tripleri var bende de :D
Islakken çekilmiyorum yani ama kankiştombikimi de özledm. 
Aslında o da hava böyle olursa çıkmayalım dedi . Neyse yaa akşam karar veririz artık .d


Off ne karışık bi yazı olmuş, bnde daha netleşmedim o yzden sanırım xP

2 yorum:

  1. ay bende çok kıskanırdım yaa hatta şarkı güzel olmuş lsa bile ııy sıçmık gibi kime yazdıysan sakın ona gösterme bunu soğur senden falan derdim sırf diğer kız mutlu olup götü kalkmasın diye =)

    YanıtlaSil
  2. çok fena kıskandım valla ama ıyk falan da diyemedim onu terslemeyi pek beceremiyorum..
    Hem tersleseydim daha iyisini yapardı o kesin :D

    YanıtlaSil