8 Ekim 2010 Cuma

uzun ömürlü mutluluk istiyorum, var mı ?

Oh ! diyorum, her şey yoluna giriyor yavaş yavaş.
Karamsarlık bırakıyor sanırım bni diyorum !
Hobaaa !!!
Benim dışımda gelişen olaylar yine bok ediyor hayatımı !
Ben yine karamsar, yine mutsuz !

Her şey iyi güzel
Sınıf tekrarı olmama rağmen yüzümde gülücükler var. [ Rahat insanımdır .d ]
neyse esas konuya geliyorum
bi kaç gündür internete giremiyorum yazamadım ama başıma baya bi şeyler geldi !
BaşLıyorum..

okuL !
Bizim okulda sabah telefonlar müdüre bırakılır, çıkışta da alınır.
Ah bn bi uyamadım okulun bu adetine. Telefonu müdüre falan bırakmadım bu 3. senem toplasan belki 3 kere bırakmışımdır. Arama fln olduğunda da güzel saklarm bulamazlar hani .D.
Neyse yeni sınıf ortamı, tanımam etmem kimseyi 5 sınıf tekrarı 2 nakil öğrenci yuvarlanıp gidiyoruz.
Okulumuzdaki öğrencilerin  hocaya yalakalık yapmak amacıyla ispiyonculuk yaptığını unutmuşum !
Kafama şıçıım ! 
iLkokul mu lan orası ne yalakalığı dediğinizi duyar gibiyim, haklısınız. Beyin zekamız küçük. 39o puanı yapan giriyor hemşire oluyo, neyse ya banane !..

bi kaç embesil üşenmemiş gitmiş beni ispiyonlamış [bu sefer ispiyoncunun düşüncesi yalakalık değil sanırım ben enayi miyim telefonu her sabah bırakıyorum o bütün mesajlaşıyor diye düşündü kuş beyninle bnce] 

Hayır, onu bunu geçtim ah hocacım bu kadar belli etmeseydin keşke birinin beni ispiyonladığını, rutin arama yapıyormuş gibi yapsaydınız da bende kızın gelmişini geçmişini ziyaret etmeseydim.
Kadın sınıfa girdi en arka sıranın bir önünde oturmakta olan beni aradı önce, kimseyi aramadan direk benim çantaya saldırdı ! snra btün herkesi tahtaya çıkarıp her yerimizi daha doğrusu yine sadece benim her yerimi mıncıkladı ! Amq buLdu telefonu !
Yetmedi çantamı bi daha aradı, ilk aramada çıkarmadığı mp3'ü, fndteni, göz kalemini, aynamı ve deodorantımı 2. arayışında çıkarıp sınıfımıza henüz teşvik eden müdür yardımcısına uzattı.
Müdür yardımcısı ne dese beğenirsin Burası güzellik salonu değil sende manken değilsin !
içimden kayıyorum ama dışarıya ses çıkmıyor tabi  :D
aldı her şeyimi gitti.
G*t gibi kaldım ortada !

diğer olaya gelelim
başkasıyla çıkıodm bn az kaldı .S
bal böcüğünü aldatmak oluyo bu da diğ mi :(
yapıydum işte :(
aldatıodum onu :(
Yarama başka bedenler basıcakdım mikrop kapma pahasına =/
Ama arkadaşlarımın hepsi destek çıktı bana,unutursun bal böcğünü sonsuza kadar bekleyemezsin, önüne çıkan fırsatları değerlendir fln dediler.
Tamam ddm. Pazar günü görüşücektm. Büyük ihtimal o gün çıkıcaktık.
Ama telefon gitti, hebrleşemedim bay tripman'Le. face'de fln denk gelmezsek o iş de yatar (:
ama üzüldüm diyemem, hayırlısı diyorum artık [her şeye]


3. olay 
Bal böcüqüüüü :(
çözemiyorum ben bu çocuğu yaa, anlayamıyorum.
Bi bakıyorum çok yakın, bi bakıyorum yok, göremiceğim kadar uzak.

0uf anlatmıcam onu, bitti.
Seviyorum hala ~


ßu kadar.

bN aptaL mıyım ? =,(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder