25 Ekim 2010 Pazartesi

aŞk Gibi ~

Sigara içerdi o hep yanımda..
Yanından hiç ayırmadığı paketinden alırdı bir tane
Sonra üstünde ismimizin yazılı olduğu çakmağını çıkartıp cebinden
iki dudağının arasına aldığı sigarayı gözlerini kısarak usulca ateşe götürürdü.
Onu öyle içine çekerdi ki o dumanın ciğerlerine ulaştığını hissederdim.
Kıskanırdım o anda dumanın onun bedeninde dolaşmasını.
Bir kaç saniye sonra atardı dumanı bedeninden ve ben rahatlardım.
Uçup giden duman bile hayrandı ona, bilirdim.
Hadi git dercesine kızgın gözlerle bakardım dumana.Uzaklaş sevdiğimden. O yaLnızca benim ! derdim.
Duman yavaşça uzaklaşır ve yok olup giderdi.
Ve ben onun kulağına eğilip "Ben hep yanında olucam ! " diye fısıldardım. 
O ise bütün bu olanları bilmeden yanağımdan masumca öpüp " biliyorum (: " derdi.
Sigara içerdi o hep yanımda ve ben onun her karesini hayranlıkla izlerdim..


Bu yazı tamamen hayal ürünüdür (:   ~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder