17 Ekim 2010 Pazar

BaL böcüqü değil b*k böcüqü ! :(



Çözemiyorum baL böcüqünü demiştim ya, çözdüm çözdüm !
Çözmeseydim de keşke gözümde hep baL böcüqü olarak kalsaydı.  
Masum bi o kadar güzel..

Merak..
İnsanın başına ne geliyorsa meraktan derler ya, doğru..
Ben bunn çıktığı kızı merak ettim araştrdm buldum. [bnden kaçmaz ;)]
Sonra öğrendim ki bunlar ayrıl barış uzun zamandır çıkıyorlarmış. Ve biz baL böcüqüm aşkulatam fln derken birbirimize aslında o kız varmış :S
Ben kullanıldım kısaca, ona olan sevgim kullanıldı.
işte bu yüzden seni sevdiğimi bilmeni hiç istememiştim. İçimde güzeldin sen.
Ama ne yazık ki öğrendin seni sevdiğimi ve kullandın bunu. RekLam olarak soktun beni hayatına, eğlenmek için, vakit geçmesi için. Leyla olmuşum ben göremedim gerçeği. Ama gerçek avaz avaz bağırınca açtım kulaklarımı ve dinledim. Ne kadar daha tıkayabilirdim kulaklarımı. 


Kız çok yalvarmış buna ağlamış seni seviyorum demiş. 
Acımış kıza o yüzden çıkıyorlarmış ! 
peh peh ! 
Ne yani bn gizli gizli değilde açık ağlasaydım köpek gibi yalvarsaydım benimle mi çıkacaktın. 
Tek sorun kendimi yeterince acındıramamam sanırım :D 
off sadece gülüyorum :D 
Bunları söylemesinin tek nedeni beni elinde tutmak.
Ama bu defa susmadım bnde. İçimden ne geliyorsa söyledim. Sen farklısın diyodum ya işte o gün yanılmışım ddm. İlk defa üzülmedim onu terslerken. En çok da sana karşı aşk yok içimde derken zorlandım. Ama başardım söyledm. artık onu sevmiyorum ! Bu kadar basit mi. Hayır göründüğü kadar basit değil. Ben çok düşündüm ama hiç değerim yok onun gözünde. Çabalamanın anlamı yok. Seni içimde büyütmeye devam etmeyeceğim. Unutmak için bir sürü şeyler yapıyordum ya hiç gerek yokmuş. Seni yeterince tanısaymışım zaten sevmicekmişim .) Artık sen koca bi hiçsin . Ve benim kalbim artık boş (:

Bitti zor oldu ama bitti...


[Bu arada bn saçlarımı siyaha boyadım .D makyaj yapınca fln iyi duruyorda makyajsız aynaya bakamıyorum :D ]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder