24 Ekim 2010 Pazar

aşk beni bulabilir deee ~

Aşk beni bulabilir ama bulmuyoo.
Burdayım diye avaz avaz bağırıyorum ama bulmuyo.
0kullar açılıyo bi bakıyorum herkes ilşki yapmış :D
0kula ders için giden yok yahu :D

  Bende ilşkim olsun istiyorum böyle özeniyorum sonra yanlış kişilerle çıkıyorum pişman oluyorum.
Bu sefer ilşki değil aşk istiyorum.
Doya doya yaşamak istiyorum.
Yanında doğal davranacağım kendimi kasmayacağım birini istiyorum.
Ya bırakırsa korkusu yaşamıyacağım birini istiyorum
Gözü dışarda olmayan bana ait birini...
Ona baktığımda kendimi görebilceğim birini..
Aklı ve kalbi boş olan ve benimle dolduracak birini.
Benim gibi birini istiyorum.

Bu kez acele etmiyorum. Çünkü bu kez daha seçici olmak istiyorum.
İyice tanımak, sonra pişman olmamak için.
Çnkü bu kez 2 günlük olmuyacak. Bu kez sevgimi kullandırmıycam.
Ve ben böyle planlar yaparken pat diye kafama yicem kazıqı gibi geliyo ya hadi bakalım hayrlısı :D

Yine soktum araya karamsarlığı :D
Hiç iyi düşünmüyorum ki iyi olsun diğ mi ama :D

"Hey aşk buLutu ! söyLe ne zaman yağdıracaksın 'aşk'Larını? söyLede şemsiyesiz çıkmayayım dışarıı.. "
Bay Mankenin sözü (:
Saygılar (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder