22 Ekim 2010 Cuma

Hepiniz benim sinirimi bozmak için mi varsınız ? Ben mutLuyum oLuumm !

Ben o şelale saçlara
O ay, o hilal kaşlara
O süzme bal dudaklara
Öp öp öp öp dooyaaamaaadııım :D



Evet bende bu şarkıya takıldım herkes gibi .D
ama güzel diğğ mi .D
evet evet güzel  .D
off ben yine kendim sorup kendim cevaplamaya başladım .D


neyse bugün yine sinirlerim bozuldu
Nimet Çubukçu Lisede sınıfta kalma olmayacak diye konuşuyomus kafam attı ! 
Ulan geri kafalı seni oraya milli eğitim bakanı diye oturtanı ben ! neeyyseee !
Ben sınıfta kaldıktan sonra mı aklına geliyo liseli gençlik !
Allah razı olsun diyim ne denir ki sesimizi çıkarsak düşünce suçundan hapis olayından korkuyorum. Yazmıcam o yüzden daha fazla bu konu hakkında.

Hee bide öğretmenimiz bayan peruk var tabi ! 
Kadın beni sallamıyo derste ona da sinirim bozuldu ! 
Tamam bazen sadece can sıkıntısından saçma soruları ciddi ciddi sorup sonra cevabı dinlemiyorum, olabilir.
Fix öğrenci hareketi bu alış.
Soru sordum bugün yine. Ama bu sefer mantıklı ve gerçekten merak ettim.
Dinledi sonra kafasını çevirdi.Kısasa kısas yapıyo. 
Bende gıcıklığına dinlemedim dersi sürekli kıkırdadım. Sonra bana kalk bakalım deyip konuyla ilgili soru sordu. Ah hocam unutuyosun ben sınıf tekrarıyım biliyorum bu konuyu tak diye yapıştırdım cevabı :D Ama nasıl mutlu oldum :D sırayla g*t ediyoruz birbirimizi anlayacağınız :D


Şeey bu arada seneye staja çıkınca sınıftakilerden fzla staj parası alıcakmışız biz büyüğüz ya onlardan, seviniyodum ki arkadan bi sınıf tekrarı arkadaş 2-3 kuruş fazla almaya sevinme 1 senemz gitti deyip hevesimi kursağımda bıraktı =/

ayy bide şeyy :D
bizim okulumuz olmadığı için biz araba tamircilerinin gittiği çıraklık lisesiyle aynı binayı kullanıyoruz [Nimet'n bi iyiliği daha !]
neyse o krolardan biri tenefüste kankiştombikimle yanımıza geldi
Kro : Şurdaki arkadaş size çıkma teklifi yapıyoğğğ
bN :ya bi qit, izdivaç gibi :D
sonra arkadaşına döndü
Kro : Kabul etmedi cağnım beğnim :D
Şivesini yidiğimm :D bütün gün güldüm yaa :D

ayy ne çok şey birikmiş anlatılcak ee bi hafta nete girmeyince :D
neyse facede sohbetten beklerler beni, daha doğrusu bay manken yazıyo bugün sadece :D
oLsn, konuşcak biri olsn yetr bana :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder