19 Kasım 2010 Cuma

|..19 Kasım..|


Yazmalı mıyım ?
Bilmiyorum.

Bal böcüğüyle geçen sene bugün çıkmaya başlamıştık.
Sabah uyandım, telefona baktım 19 Kasım !
Bi kaç ay önce bugün için farklı şeyler düşünmüştüm..
Onunla konuşmayı falan.
Bak bugün tam 1 sene oldu diyecektim..
Kafasına kakacaktım !
Bi şekilde tekrar deneyelim diyecektim..
Ama şimdi tek kelime edesim yok..
O, hatırlamıyor bile...

Sorsan, ben onu hiç sevmedim..
Ama o, beni sevdi.
Nedeni ise ilişkimize onun değil, benim nokta koymam.
Evet, tek nedeni bu..
He bide arkadaşlarının yorumlarına göre ben onu aldattım..
Neyse...
Artık gerçekten ona karşı bi şey kalmadı içimde...
Belki biraz kırıntı kalmış olabilir ama zamanla yok olup gider.
Şimdi gelse kapımda yatsa bi şans daha vermem bize.
Çünkü kül olmuş duyguları tekrar alevlendirirsem, bi daha söndürmem çok zor olur..
Ve yaptıklarından sonra biz şansı hak etmiyoruz..

Bu gün 19 Kasım, ve benim için artık sıradan bir gün....

4 yorum: