15 Kasım 2010 Pazartesi

Evde yaLnız oLmayı Seç(v)iyorum !

Ablişkomu gecenin bi vakti Sevgilisi aradı ben yine çatlıyorum tabi :D
Yarın buluşuyoruz dedi. Bu da " peki tatlım " dedi vıç vıç konuştular sonra telefonlar kapandı uyudular :D
Neyse ki bu sefer sabah erken kalkıp buluşacakları için kısa sürdü.
Yoksa bunları dinleyip çatlamaktan uyuyamıyodum :D
Yaklaşık iki yıldır çıkıyorlar, bırakın da kıskanayım diii mi :D
Neyse sabah oldu. Bugün ablişkom sevgilisiyle buluşacak ya, erkenden kaldırdı hepimizi :D
Bu kahvaltı yaptığı gibi süslendi püslendi çıktı evden..
Babamda yoğun adamdır 1-2 saat sonra o da gitti :D
Bende odama giriştim topladım süpürdüm sildim :D
Annemde gitse de açsam son ses müzik kopsam diye bekliyorum.
Sonra sende gel benimle falan diyo hop dedim işim olmaz :D
Biz pek anlaşamayız laf sokarız hep birbirimize :D
Sürekli rencide ederiz falan, neyse çekemiyoruz birbirimizi anlayacağınız .D
Sonra annem de gitti oooh ev bana kaldı :D
Ayna ya baktım çok paçoz durumdayım hemen makyaj, düzleştirici falan toparladım kendimi, bide giyindim kokoş kokoş :D
Açtım Hande Yenerin şarkılarını ayna karşımda kopuyorum playback yapıyorum :D
Arsız şarkısında TeomanLa düet yaptım bi ara :D
Sonraaa
Tam ben böyle koparken pıt sesi duydum :D
Benim şu gözüme kestirdiğim bi çocuk var diyodum ya heh o işte Facebook'dan yazmış bana :D
artist'm yaa ♥ :P
Hemen kestim müziği, oturdum bilgisayarn başına başladık muhabbete
Ne zaman Turkcell'e taşıyosun sen hattını ya falan dedi
"Aneam unutmamış beniiii " dedim
Uzun zamandır konuşmuyoruz çünkü :D
Biz kızlar böyleyiz işte o bana bi soru sordu ben hemen onu anlamak istediğim gibi anlayıp, kafama göre yorumladım :D
Sonra 20 kasımda taşıcağımı söyledim
" ilk mesajını bana atıyosun bak dedi "
Ayyy ilk'im olmakk istiyooo falan demedim tabikii :D
Ama suratıma öküz kadar gülümseme oturdu :D
Hoşlanıyorum oLummm bn bu artist'ten :D
Göynümün prensi :P
Benim olcak o ! hahayt :P

Böyle güzel saçmalarım hani :D

1 yorum: