1 Kasım 2010 Pazartesi

5 Gün okuLa Gitmedim, mutLuyum .D

Perşembe - Cuma - Cumartesi - Pazar -Pazartesi  :D
İşte tam bu kadar gün okulun yüzünü görmedim :D
Hocaların o iğrenç seslerini 5 gündür duymuyorum..
Yerli yersiz azarlamaları, abuk sabuk nedenlerden okulun ortasında rezil etmeleri hepsinden hepsinden uzaktayım 5 gündür .d
Şuna bak sadece 5 gün gitmemiş ne var bunda yaa diyo olabilirsiniz ama bu duyguyu bizim okulda olmayan bilemez..
2 gün bile gitmesen psikolojin düzeliyor kendine geliyosun.
Bizim okulda öğrencilere insan gibi davranılmaz, öğretmenlere de öğretmen gibi değil padişah gibi davranılır.
Örneğin Din kültürü dersine müdür yardımcımız girer .
Bi gün onun ağzından " insanlar hayvanlardan üstün yaratılmıştır " sözünü duydum ! 
Yok artık dedim. 
Adamın odasına git sana bi bakış atar hayvana bile taparsın, kendinden yüksek görürsün
Ama bu cümleyi çok rahat kurabiliyor hiç birimizde kalkıp " he siz bunun farkındasınız yani " diyemiyoruz. Soru sorduğunda da kimse parmak fln kaldırmaz korkusundan..
Bide çarşamba günü nöbetçi olan öğretmen var kod adı merry yani biz ona öle diyoruz .D
Neyse geçenlerde sabah çektiler beni  merry ve yandaşları biri elinde ıslak mendille suratımı siliyor pudra vs var mı diye diğerleri bu saçının hali ne diyo.. Hayır saçımda da hiç bişe yok örülecek diyorlar örüyoruz ama yok beğendiremiyoruz hanımefendilere..
Amq ne güzel 2 senem kalmıştı.. Şimdi 3 senem var !
Allah'm nolur çabuk geçsin ! siktir olup gideyim artık !
Okuldan daha fazla bahsedip tadımı kaçırmayacağım, çünkü mutluyum (:
Doktora gittim ilaç aldım..
Annem durur mu, doktora " Benim kızım da hemşirelik okuyo  " demezse olmaz :D
Doktor da benim koca aradığımı fln düşündü herhalde, başladı nasiyata
" Bak kızım takma sivilceleri, sen her türlü bulursun koca, mesleğin var yavrum elinde, hem sivilcelerin çok değil, ayrıca onlar en fazla 22 yaşına kadar seninle sonra tek tük çıkar bak benim hanım doktor gıkımı çıkaramıyorum yiyosa çıkar bırakır gider ama ev hanımı olsa öyle mi döversinde söversinde bişey yapamaz :D " Bak bak cümlelere bak :D Sanki ben okumucam koca istiyorumm ddm adama :D
Sınavlarda başlıyo bu hafta.
Yüksek notlar almam lazım, sonuçta o kadar hava attık biz bu konuları biliyoruz yaa diye :D
Sıkı tutmak lazım..
Hadi ben kaçtım ders beni beklerrr ,D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder