16 Kasım 2010 Salı

Yine bayram sabahı, yine uykusuz gözler :)

Yahu tatile çıktık diye seviniyoruz ama ben bi uykumu alamadım arkadaş bu nasıl iş :D
Hafta sonu biliyosunuz erkenden kalktım, dün de aynı şekilde :D
Bugün de sabah 06.30 da annemin saati çaldı..Sesi bizim odaya kadar geliyo.
Neyse tekrar uyumaya çalıştım.
Uyandım mı tekrar uyuyamam ama bi ara dalmışım.
Sonra alt komşunun torunu geldi Saat 08.30 gibi bayramlaşmaya.
Kapıyı kırcak gibi vuruyo duymamış gibi yaptım annem kalktı baktı yazık.
Ona da uyandım ama yine uykum dağılmadan gömüldüm yatağa.
Sonra annemim saati yine çaldı.
Uykumun içine edildi yani.
Ben de daha fazla direnmeden uyandım.
Bu kadar uyku bölünmesine iyi bile uyudum (:
Kahvaltı falan hazırladık annemle..
Cevizli lokum kokuyodu ev mis gibi (:
Her bayram üşenmez yapar annem..
Bunlar bayramların tadı tuzu der, haklı da.
Sonra ablamı uyandırdık, oturduk kahvaltı yapıyoruz.
Babamda kurban kesmeye gitmiş..3 kız kahvaltı yaptık.


Hee bide gece Felaket rüyalar gördüm ya.
Hamileydim aylardan şubat ama hava güneşli, Ağustos da doğum yapıyomuşum.
6. ayımdayım ama hiç karnım yok bide doğuma 6 ay var diyorum :D
12 aylık çocuk doğurcam Tosun paşa geliyooo :D Ne boktan Rüya .D
He bide eşimi boşamayı düşünüyorum. Eşimde şu " Yer Gök Aşk " dizisinde ki Yusuf bey hahaha :D
[Şu yukarıda resmi olan herif :D çok yakışıklı değil ama idare eder.]
Kahvaltı da anlatıyorum annem " sende kendini iyice artist gibi görmeye başladın. Hande Yener sanıp konser vermeler Teoman'la düet yapmalar Sonra Yusuf'dan çocuk falan " dedi :D
Boşuyodum anne sen ne diyosun ya :D
adam köpek gibi yalvarıyo " isteemmm ! defoll ! " diye bağırıyorum :D
Bide tekrar evlenmeyi düşünüyorum. Karnımda çocukla kimse almaz beni diye ağlıyorum. Esra Erol'a çıkarım fln diyorum :D
Off koptum yaaa :D Benim gibi insanın da rüyası anca bu kadar olur dicem de rüya benim isteğimle olsa koca diye bu adamı seçmem :D






Ay ben yazdıkça yazıyorum :D
Kalkıp hazırlanmam lazım..
Bizim Kuzenler fazla kokoş ezik ezik kalmayayım yanlarında dii mi :D


Bugüün bayraaamm..
Sevdikleriyle beraber herkese mutlu bayramlar..











Bayramları pek sevmiyorum ama elden bişe gelmez (:

3 yorum:

  1. Mutlu bayramlar sanada..Güzel yazıların bu arada..Banada bir bakıver, begencenmi bakalım

    YanıtlaSil
  2. Mirza; Teşekkürler..

    LHM; Teşekkürler, bakıyorum hemen (:

    YanıtlaSil