6 Kasım 2010 Cumartesi

O Tembel Kız Geçmişte KaLdı Galiba ~~ (:

Bu hafta 3 tane sınavımız vardı.
Biz bütün sınıfa; " biz sınıf tekrarıyız soruların nerden geliceğini biliyoruz " diye hava atıyoruz dersleri fln da pek dinlemiyoruz. Sınavlar geldi çattı bizim g*t 3,5 :D
Sıra arkadaşım "Bak bu sınavlardan yüksek alamazsak rezil oluruz, kızım beyinsiz derler 2.'e görüyoruz bu dersleri çok çalışmamız lazım, hem o kadar hava attık yaa ! off keşke çenemizi kapasaydık " vs vs diyerek bütün hafta kafamı ütüledi :D
Lakiin haklıydıı :D Ayrıca ben bu sene bütünleme sınavlarına gitmek istemiyorum.
Her neyse her gün en az 2 saat ders yapmaya başladım, dizilerden de vazgeçmeden üstelik (:
Sınav günüde hafif bi çalışma gelsin yüksek notlarrr :D
Cerrahi Sınavı !
Korkulur rüyamız bu ders bizim.. Geçen sene hep sıfır aldm hiç yksek not alamadm :D
Bu sene de öyle olur diye düşündüm biraz çalıştım, sonra okulda da sıra arkadaşımın notlarını okudum, girdim sınava yaptım bişeyler ama tam emin değilim cevaplardan..Neyse çıktık sınavdan bi kaç kişinin pek iyi geçmemiş onun dışında sınıfın hepsinin iyi.. Bende 45 üstü fln bekliyorum diyorum soranlara.. Açıklanıyo sınavlar sıra arkadasım 78 gibi bişey almıs bn onu duyunca evyah o çok çalıstı 78 aldı bn kesn 45 bile alamam fln diyorum hoca bi okudu 81 bn ağlıcaktım nerdeyse.. anlatamam o duyguyu bu dersten 45 almak bile mutluluk benim için ki bn 81 almışım :D !
Sonra o gıcık olduğum kız tipine büründüğümü fark ettm ! .d
hani olur ya "ayy çok kötüydü, 45 bile alamm, off yandım " diyip 80-90 alan tipler
Heh işte tam o kızlardan :D Herkes öyle olduğumu düşünüyo :D
Diğer 2 sınavımda güzeldi onlardan da bi 70-80 bekliyorum (:
Bu sene bi belge verirler inş. :D
ve umarım hep böyle giderrr (:
Ben bu halimi daha çok sevdimm yahu (:


Çalııışşşmakk,Çalııışşşmakk,Çalııışşşmakk ♥ !!
Yeahh ,D

2 yorum: