28 Kasım 2010 Pazar

Medusaaa !!


Dün yakın arkadaşlarımdan birinin doğum günüydü.
Ben yine Ec'n dershane çıkışına gittim.
Of of ne çocuklar var dershanede ama fazla havalı tipler, sümüğünü atmaz cinsten :D
Neyseee
aldım bunu metroya bindik sıra geldi Medusa'yı bulmaya. Arap şükrü sokağındaymış.
Bursa'lı olanlar bilir alkol mekanı.
Ben alkole tövbe etmiş biri olarak kendimi zor tuttum "Hey bana biri bana tekila versinn" dememek için :D
İçmicem abi yeminliyim ! .D
İçim kıpır kıpır biri beni oynamaya kaldırsın yea diyorum :D
Doğum günü sahibesi olan Rümi geldi yanımıza 
"hadi beni zorla oynamaya kaldır hadi rümi hadiii" dedim
elimden tuttu
"Hadi kalk oynayalım" dedi
"yougk ya ben beceremem ki hiç" cık mık modunda hop diye attım kendimi ortaya :D :D
Şaşkın şaşkın bakıyo Rümi :D
Aldım bizim kızları Hobaa Kop kop :D
Oynamayı beceremem pek ama baya havaya girdim bi döktürdüm sormayın .D
Sonra bi delüğanlı geldi mekana
Höynk !
Benim gözler direk ona
Çocuk manitasından ayrılmış herhalde bi içiyo bi içiyo kederlendi
"Oyh kim üzdü seni böbeğiimm gel dertleşelim" diyesim geldi ama nerde bende o cesarettt .P
Bi taraftan izliyorum çocuğu bi taraftan oynuyorum falan sonra bi baktım çok iğrenç bi şekilde terlemişim saçlarım falan kıvırcık olmuş .D Hemen kıçımı döndüm çocuğa öyle oynamaya devam ettim .D Yüzümü görmesin diye .D Gerçi çocuğun kafası baya güzel oldu kimseye de pas vermedi .D
Bende onu bırakıp oynamaya devam ettim .D
Çok rahatladım anlatamam ya .D
No stres modundayım .D
Bundan sonra her cumartesi Laila'ya gidiyoruz taam mıı ? Orada daha rahat koparız diye sözleştik kızlarla da :D
Ooh  ortam kızı :P
Hem kimse kimseyi görmüyo, herkesin tek amacı var kopmak.
İyi oldu bu ya..
Ayrıca orada düzleştiricide var .D

Tamam, tamam..
Bundan sonra Bar anılarımla beraber olucaz.Anlaşıldı .D
Eski yazılarımda çok melankoli takılıyomuşum be .D
Toparladım sanki biraz kendimi.. Hı ?
Neyse
Öpüldünüz.
Ok by :D :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder