29 Kasım 2010 Pazartesi

Yok yok ! Benden ev hanımı falan olmaz, evlenmeyin benimle.



Sabah telefonumun çalar saati çaldı 6 gibi
Hiç kalkasım yoktu.
Sordum kendime;
Hafta sonu tatili yetti mi sana ?
I ıh ! yetmedi !.
E o zaman ? Yat uyu böbeğim yea dedim ve yattım uyudum .D

Oh iyi de yaptım
Sonra babam işi giderken benim uyanmadığımı görmüş geldi
" Geç kalacaksın kalk " dedi
' Ben gitmicem bugün okula' dedim.
" Tamam " dedi. Gitti.
Oh dedim yat şimdi öğlene kadar zıbar.
Sabah 10 gibi annemin böğürtüsüne uyandım  (O.o)
(Annem hamile benim ) kusuyo sabah sabah !
Noluoz yea dedim uyandım korktum da bişey oldu diye.
Neyse ki gayet iyiydi.
Hafta sonu kanaması oldu, kan uyuşmazlığı var da bizde o yüzden baya korktum, istiyolar bu veleti çünkü.
Bana sorarsan, çok karşıyım.
2 kızı var öküz kadar ! Rahat batıyo kadına !
Her ne kadar 30 yaşında gibi dursa da 38 yaşında bi kadın.
Çok riskli bi gebelik yaşıyo.
E bize de büyük sorumluluk düşüyo bu yüzden.
İş yapmaması lazım.
Sürekli uzanacak, yatacak.
Ouf ouf !
Bütün iş bize bakıyo yani.
Kahvaltıya oturduk.
Nutella bitmiş !
Olmaz kahvaltı nutellasız olmaz.
Gittim nutella aldım geldim.
Heh,şimdi kahvaltıya benzedi .D
Kahvaltı bitti ablacık kpss'ye girmişti. Dershane de soruları cevaplıcaklarmış oraya gitti.
Temizlik bana kaldı !
Bütün evi süpürdüm, sildim, ,toz aldım.
Sabah bulaşığı az olduğu için elimde bulaşık yıkadım.
Akşam yemeği bulaşıklarını yerleştirmek için, bulaşık makinesini boşalttım,içindekileri yerleştirdim.
Çamaşırları topladım.
Bi sürü ev işi yaptım !
Öldüm resmen.
Ellerimde kötü oldu krem süreyim bari bol bol =/
Of ev işi bana göre değil yea !
Ben normalde yerimden kalkmaya aciz bi insanım bu kadarı bana fazla, bünyem kaldırmaz.
Neyse ben gidip bi duş alayım da kendime geleyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder