6 Kasım 2010 Cumartesi

- Bαnα öyle gαrip gαrip bαkmα Yαlnızlık ! Senden hoşlαnmıyorum...

Şu qözüme kestrdiğim bi çocuk vardı ya.. 
Bi onun fotolarına baktım bide aynaya :(
Ağlıyasım geldi :( 
Çocuk çok tatlı daha da kötüsü bunun farkındaaa daha daha kötüsü ben çirkinim ! :(
Ve  etrafında bi sürü kız :(
Hiç şansım yok, çocuk bana sümüğünü atmaz !!
Of yaa :(
İstemediğim kişiler yapışıyo bırakmıyo istediklerim sümüğünü bile laik görmüyo bana :(

İsmail yk sözü geldi aklıma haha :D
Beni beğeneni ben beğenmem, benim beğendiğimse beni beğenmez yoksa ben tipsiz miyim he O.o?
Yeah ! .D
Of bnm moralim bozuktu yaa :D Allah iyiliğini versin ismaeillll :D
Bugün otobüs beklerken bi kaç çocuk gördüm benim baktıklarım bana bakmıyo bana bakanlarada bn bakmıyorum :D Bu böyle bi düzen :D 
zaten baksalarda bi b*k olmucak yolda tanıstığım çocukla çıkıcak değilim ya :D 
ciddi ilişki yolda bulunmaz di mi ama :D
Off saçmalıyorum :D
Yalnızlık başıma vurdu :D !

Neyse bakalım bi turkcell'e geçiş yapayım da belki konusunca bişeyler olur aramızda =/

Umuduma hayran kalın :D
Bu durumda bile umudum var 
Yok artık yaa :D :D kendime şaşıyorum ! .d

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder